Färg i burret

God kväll på er!

Nu sitter jag med en toning i håret och bara väntar på att få tvätta ur det, skulle nog haft två paket så får se hur det blir va, bra håller jag tummarna för.

Mörkt blir det såklart, nu är det såklart. Ska nog aldrig bli blond igen, kanske inte ska säga aldrig men jag tror inte det, rött kanske? haha vad vet jag!

Har inte hänt ett skit idag, bara jobb. TRÅKIGT! Hade vart mycket mysigare att spendera kvällen hos Ida med fika och bästa tjejerna, men jobba bör man annars dör man.

Nu ska jag hoppa in i duschen och skrubba bort det här och sen film eller så med Björnen.

Gonatt.

Kommentarer
Postat av: Lina

Tänk att du vart brunett egentligen Hellan som var en sån blondie, alltså in a good way :) Men du är så himla vacker som brunett! Det är ju ingen som tror en när man säger att vi har samma hårfärg egentligen. Vad nu den är ! Min kalufs får ju också lite hjälp på traven ;)

2009-08-19 @ 10:28:50
URL: http://linasfinasida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0