En shopaholics bekännelser.

Haft en kanon dag. Svärfar bjöd på lunch på Thai village, hur gott som helst. Vi åkte därefter på en liten shoppingrunda. trasmatta, toapapper, ljuslykta och ljus blev dagens inköp, fin fint. Har även två lånade mattor här hemma ifrån mio, funderar på att köpa en ny, den vi har är lite blek tycker Björn. Så får se om det blir en ny matta snart.

Slängde ihop en blåbärspaj och tog bilen till Petra sen. Fika med Petra, Ida, Annika och Abbe, fint som snus. Borde göras oftare, varför blir man så seg när man jobbar?

Nu blir det te och i dvdn sitter En shopaholics bekännelser som jag äntligen lyckats hyra från ica väst. Har försökt hyra den i två veckor typ, men var tydligen fler än jag som inte sett den på bio..Men nu så.

hej på er.

Kommentarer
Postat av: Lina

Åhå ! Så ni har också myshandlat idag :D Vad kul det var ! JAG njöt verkligen av att gå runt på IKEA och fantisera, tänk det du ;) Lars däremot tyckte det var ganska sköt när vi gjorde matavbrott. Herregud, ät inte falafel på IKEA, as torrt! Tacka vet jag kött. Har hört att "en shopaholics bekännelser" ska vara dålig. Hoppas jag har fel ! Kan du inte skriva en recension? Behöver filmtips inför den stundande helgen :) PUSS

2009-08-21 @ 00:06:59
URL: http://linasfinasida.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej gumman!!



Hur var filmen? Vard att se?

Kram!

2009-08-26 @ 20:09:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0