Bygglov.

Jag och Björn har precis monterat en hylla i vardagsrummet. Mina försök att smita undan och slippa hjälpa till gick sådär, försökte med att det är hans jobb och att han är proffs och han inte behöver nån hjälp av mig och att jag kunde sitta bredvid som sällskap, men tillsist var jag ändå tvungen att rycka in med en hjälpande hand.

Jag var proffs! Björn var rätt dålig och jag fick hjälpa honom hela tiden...eller inte ;)

Blev rätt fint, tror jag. Kanske när det är grejer i hyllorna och så, får suga på den. Men fotöljen måste bort! Nån som behöver en fotölj? Kan nog hitta ett passande pris :)

Ikväll ska vi på bio, den nya Harry Potter är det som gäller, ska bli mysigt. GulleBjörn har köpt biljetter, eller jag har med hans kort, dyra som fan 110pix för en bio, det är lite väl kryddat kan man tycka men pungar upp ändå.

Idag är dag 5 av 9 avklarat, SKÖNT nu går jag mot två lediga dagar! olalala!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0