Bra start på helgen.

Haft rätt mycket på jobbet idag så tiden bara rusade iväg och vips så var jag hemma i duschen. Fixade till mig fort som attan för magen kurrade som aldrig förr. Björn skjutsa ner mig på stan där jag mötte upp Hanna för sushibuffé och snicksnack, blev även en cider på terassen innan vi slängde in vi gjorde kväller. Härlig kväll, dte tackar jag för!

Nu ligger jag nerbäddad i sängen och ska sussa lite börjar 8 imorgon igen så börjar bli dags. Vek uppdatering, men ändå nått. Det kommer meraa..men inte idag :)

Natti.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kul att du tardig tid igen. Hoppas det va gott med sushi (avundsjuk). Puss

2009-08-15 @ 08:39:01
URL: http://barahelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0