Välkommen sol.

Så jääkla härligt väder det vart i helgen, men konstigt nog blir jag mer stressad utav sol, får dåligt samvete och det känns som att jag inte tagit vara på dan om jag råkat sova ut. Hemkst och ångestladdat. Men härligt när man är ute i solen, det måste man ju säga, så vill inte klaga eller så ;)

Sommaren är mer än välkommen, tänk om den bara kunde vara längre än ett par fjuttiga månader? Då kanske man inte skulle få ångest? Jag önskar...

Tjejer, jag har diskat(!) nu på morgonkvisten och därefter målat naglarna. Jag älskar att ha målade naglar, jag älskar att ha låånga naglar (vilket jag inte minns när jag hade senast), men tyvärr kan jag ju aldrig ha det i och med mitt jobb, så nu har jag ,ålat dom för att om ett par timmar va tvungen att tabort det igen...

Avslutar väl det här inlägget med att jag ska väcka Björn, är ni förvånade? Stackarn är lite krasslig och har hostat hela natten..hoppas han inte tänkt smitta mig! Hur som helst så är han en stackare, så nu tycker vi synd om Björn idag!

Puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Elin

Ja fan, när fick man lov att ha långa naglar senast? Alltid jobb eller skola som tvingar en att klippa av dem:)

Hoppas du haft en trevlig helg!

Ses vi på valborg???

2009-04-26 @ 18:38:33
URL: http://elinjosefin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0