Mör i kroppen.



Min kropp börjar strejka nu tror jag, känns inte riktigt okej idag. Men det är väl bara att bita ihop, det kommer bättre dagar. De ringde precis från jobbet, allt är slut. Det finns inga "ta med" påsar, ingen sallad, inga brickunderlägg...ja ALLT är slut. Palla!! De tyckte såklart att jag skulle ta med mig sånt från råby när jag kommer, hur tänkte de då? jag som gååår! Blir inget av med det. Någon annan får fixa.

Så har ingen kanondag idag :(

Ska tröst äta lite morotskaka nu, är faktiskt helg!

Kommentarer
Postat av: Björn

Sötnos. Lyssna. När du kommer hem ikväll ska jag göra det till en bra dag. Vad sägs om 1 dl mys-te. 2 krm fruktsallad. 1 1/2 dl massage och 2 1/2 l kärlek? Jag ska baka och du är min ingrediens! pussa!

2009-04-05 @ 13:57:59
Postat av: E

Haha älskade helena! skulle du bära allt hade de tänkt? mcd skulle inte gå runt utan dig du är som köttet på en big mac, godast och utan den så blir dte inget! haha puss!

2009-04-05 @ 14:54:40
URL: http://espot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0