Mår lixom lite sådär fast ändå kanon.

Ush, viruset inom mig håller på att explodera, gör ont i halsen, näsan rinner och huvet bankar. Fy fan va otaggat! Ändå har jag vart uppe sen strax efter sex, kunde inte andas så var lika bra att gå upp, har ätit frukost och panacottan som jag somna ifrån igår :) är det inte underbart gott att äta sånt man inte borde äta på morronen just på morronen? Cola till frulle är ju bara föör gott. haha!

Hur som helst, trots skuggan är jag glad, oerhört glad, sådär glad att det sprätter i kroppen, för vi ska flytta!! Till en trea, en egen trea (förstahands kontrakt) och det är så jäävla lovely, äntligen kommer vi få ha det preecis hur vi vill och inte vara rädda att repa nån annans golv, kunna sätta upp tavlor, spegölar, hyllor you name it. FAN VAD GLAD JAG ÄR!!

Dessutom får jag typ 1minuts promenad till jobbet..istället för en timme!

Har sagt upp den här lyan och ägarna ska komma senare idag med en mäklare som ska värdera den åt dem, så nu måste vi röjja undan här, tvättar lite samtidigt. Om en vecka får vi tillgång till den nya lägenheten men har kvar den här till första juni så vi kan fixa allt perfekt i nya lyan. älskar´t! Största balkongen är det oxå, måste fixa fina utemöbler...

Nu röjj sen jooobb.

Kommentarer
Postat av: Lina

Fan vad skoj med lägenheten syrran :) Ser verkligen fram emot att se vad ni kommer göra för under med den. Puss

2009-04-28 @ 11:37:51
URL: http://linasfinasida.blogg.se/
Postat av: E

Stora gratulationer min sis! jag kommer att sitta och sola på er balkong i sommar medan du matar mig med kladdkaka! bra va?

2009-04-28 @ 17:15:48
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: Sanna

Åå grattis gumman! Vilken hyresvärd? jag vill också!!! Blir avis, men ni är såå värda det! Puss

2009-04-28 @ 17:26:55
URL: http://sannastrassel.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Grattis till lagenheten!!

Men flyttade inte ni typ nyss? :)



Kram!

2009-04-29 @ 13:23:27
URL: http://tosenborell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0