Måndag hela veckan och lite till.

Yes dålig uppdatering på den här bloggen, detär det! Men vad ska man skriva när man haft "Måndag hela veckan". För så roligt har jag haft det, jag har jobbat, jobbat, ätit, sovit (för lite), försovit mig och sen vart ledig igår :)

Men nu är det ny vecka, startade med en ledig Måndag, blev lunch på stan med Björn, Jonte o Maria, det gilla vi! Sen fika med Daniel och sen fika med Hanna, blev mkt mat och fika igår! Avslutade dagen med att kolla på mitt andra avenyn avsnitt och kröp sen till korgs, nöjd och belåten!

Idag vaknade jag av ett oljud (vilket iof var tur, för det var dags att gå upp), det var hur som helst makinen som borstar bort grus som hittat till svartbäcksgatan, det var på tiden! Så nu ska det väl bli sommar är det väl tänkt? Dock är det mulet och sviiinkallt ute!

Ska väcka Björn nu, han ska tvätta och jag ska jobba.

Hej på er.

Kommentarer
Postat av: Lina

Hurra, du är tillbaka :)

2009-04-22 @ 23:59:26
URL: http://linasfinasida.blogg.se/
Postat av: Mormor

Gulle Dig!!

2009-04-23 @ 19:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0