En ledig dag i solskenets tecken!

Vid tolvtiden tog vi på oss promenadskorna och traskade till Gränby centrum för en lunch på barrista med söta Emma. Jackan åkte fort av i det fina vädret, solen brände i ansiktet och våra händer kladda ihop av handsvett ;) haha!



 

Kul att träffa Emma en stund och lunchen behövdes för att ladda batterierna. Emma fick gå tillbaka till jobbet och jag och Björn fortsatte knalla i solen mot nya Ikea. ÄNTLIGEN!


Vi närmar oss vårt mål.

Väl framme vart det lite shoppat: Matta, grytunderlägg, muffinplåt (nu jäklar ska jag lyckas med mina muffins!!), kökshandukar, krukor, två orkideér, sugrör, tandborstglas, roller till kläder...kalaset sluta på 280 spänn, hur billigt är det inte?

Nöjda och belåtna med våra inköp tog vi bussen hem, skönt för mina nu jätte trötta vrist. Hem och lämna grejjerna sen kom Adde och hämta upp oss för en fika, åkte ut till boländerna och McDonald´s Fyrislund för en kaffe och snacka skit. Efter det ville Björn köra lite bil, har väl lite abstinens nu när vi är bil-lösa. Gasa och bromsa och jag mådde piss, ingen förståelse för min åksjuka där inte. Ut till Stenhagen en sväng för ett snabbt ärende och nu äntligen hemma i lugnet. Borde vara på stan och träffa Stina och Sanna men är riktigt seg nu faktiskt, har vart en låång dag!! MEN HÄRLIG!

Min mage börjar ropa efter mat, så kanske är dags att styra upp nått eller vänta på att Björn ska göra det. Nu är batterierna laddade för en helg full av jobb, sen väntar en ledig måndag. Jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag känner allt igen de där latteglasen och puffiga röda kuddarna i bakgrunden!:) F*n att ja aldrig jobbar när du är där då! Va händer ikväll??Ja ska på 25års fest å blir antagligen bj efter. ska du uuut???Pussss

2009-04-04 @ 16:56:14
URL: http://elinjosefin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0