Äggmacka.

Godmorgon!

Har vart ute på en timmes promenad runt högarna, härligt att fylla lungorna med friskluft på morgonkvisten och ökad aptit till frukosten :) Blev äggmackor idag, gud så gott det är!

Sista jobbdan nu innan en ledig fredag, ska bli skönt, hoppas med hela mig att solen ska titta fram imorgon igen! Men förmodligen är det mulet och strålandeväder hela helgen när man jobbar igen, men jag hoppas.

Nu ska jag hoppa lite på Björn så han vaknar, men det är typ omöjligt, mer morgontrött människa får man leta efter. Är lite tråkigt det att vi har helt olika dygnsrytmer, jag vaknar av mig själv halv 8 och han sover huur länge som helst (om han själv får välja), jag å andra sidan somnar ju innan tolv varje kväll, så är inte så roligt sällskap för honom som är vaken seent. Vilket bekymmer va hörni!

Nu ska han upp i alla fall!! :)

Hoppas ni får en fin fin dag!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha! Och jag är preciiis som mamma som man alltid irriterat sig på som slocknar konstant framför teven. Sitter och nickar och blir skitirriterad om någon säger åt mig att gå och lägga mig, haha. No good. SES SNART :D PUSS

2009-04-02 @ 12:52:34
URL: http://linasfinasida.blogg.se/
Postat av: Mormor

HaHa och du din lyckliga tös är precis som mormor.

Jag tror på vackert väder i morron.Kramar

2009-04-02 @ 16:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0