Värd helg.

Vilken lyckad helg det här är och har varit. Hade ju en skön hemma kväll för mig själv i fredags, är skönt att av själv ibland, inte behöva ta hänsyn till nån och tänka på sånt man bara tänker på när man är ensam. Kollade på 2:37, hemsk film som handlar om 6 ungdomar som alla har problem på ett eller annat sätt och skulle kunna vara kapabla till självmord, så vem kommer tills sist skära av en pulsåder? Jo det får ni se om ni ser filmen.

Somnade strax innan 12 och vaknade pigg och glad på morgonkvisten =)

Sen kom Erik och lämnade William strax innan 14 och sen blev det lek och bus hela dagen lång. Så himla mysigt att ha ett litet barn med sig hela tiden. Vi åkte till mormor och morfar och hälsade på, kikade lite på de nyfödda valparna och åt middag, jätte mysigt! Fick dock vara på helspänn hela tiden eftersom den lilla guldgossen for runt fram och tillbaka och jag ville ju gärna lämna tillbaka honom så hel som möjligt ;) 

På vägen hem somnade William i bilen och jag och Björn hyrde en film I am legend , Björn somnade såklart och jag kollade på nästan hela innan även jag besökte drömmarnas land. William vaknade och var lite ledsen mitt i natten så gick in till honom och sov nån timme.. så himla mysig unge!!

Vaknade vid 7tiden imorse för då vakna William, så lekte lite och lyssna på lite pippi sånger och så tills Erik kom och hämta honom vid 8 nångång. Har vart riktigt mysigt att ha honom, så himla glad och framåt och världens sötasteunge!!

Jag och Björn somna om när det lilla livet åkt och sov till strax efter ett, så himla skönt att soav ut ordentligt, sen åkte vi och åt kebabtallrik och kolla klart på filmen. Nu är han hemma i stenhagen och "städar" och jag väntar in Hanna som kommer med film och cola så ska vi mysa lite. UNDERBARA HELG! Så himla skönt att inte behölva vara bakis utan bara njuta av ledigheten. skönt!

Puss på¨er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0