TjockisSöndag!

Hade en jätte mysig kväll med Björn igår jag hade laddat upp ordentligt med onyttigheter (se bilden åt höger). Det var: Chips, dip, lösgodis, lufttorkad skinka, kinderägg, nöt-cremé, cola och tropicana äppeljuice. Som skulle avnjutas till två filmer Black water och P.S I love you. Filmerna sågs i nämnd ordning och den första var kass, men var ju en "sann saga" som jag så fint försvara mitt filmval med. Den andra var bra, tills vi somna..så tänkte nog kolla klart på den strax =)

När Björn kom, ovetande om min uppladning hade han med sig bullar och vindruvor, som istället fick bli våran frukost..haha tjockisar =) Så Björn gick upp och bryggde kaffe och duka upp till bullkalas i sängen i morse, mysigt!

Så det har varit en riktig tjockishelg i ren "helena&lina anda" men klockan 16.00 är det jag som befinner mig på friskis !!



 





En mycket nöjd Helena!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag sa ju att ingen fick anvænda min ælsklingsmugg førutom jag.... :'( men det ær okej om du anvænder den! nær jag kommer hem ska kollektionen fortsættas med en Micke P mugg och antingen Patrick Dempsey eller Hugh Jackman.. eller kanske med en bild på Lars från lagret liksom!!! ;) tihi..

2008-09-28 @ 18:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0