Gott och Blandat.


Estée Lauder

Från höger:

Perfectly Clean - Light Lotion Cleanser
Kommentar: Rengör så huden känns fräsch men inte uttorkad

Perfectly Clean - Fresh Balancing Lotion
Kommentar: Uppfiskande ansiktsvatten som stänger porerna. 

Idealist -Skin Refinisher
Kommentar: Serum som drar ihop porerna och gör huden jämn.

DayWear Plus - Multi Protection Anti-Oxidant Creme SPF 15.
Kommentar: Återfuktande ansiktskräm som varken känns fet eller kladdig på huden + för solskyddsfaktorn!


YvesSaintLaurent
Från höger:

YoungSexyLovly - Min älsklingsparfym

Elle - en mysig lukt, rätt kryddig (gåva)

Mascara Volume Effet Faux Cils - Ger perfekta fransar.

Toche éclat - Döljer det du vill dölja.



Elizabeth Arden
Från höger:

Green Tea Revitalize - Renewing Body Scrub
Kommentar: Härlig Scrub som tar bort döda hudceller, den blir till ett härligt skum och luktar underbart. HUden känns frisk och len efteråt.

Green Tea Revitalize - Hand&Foot Moisture Therapy
Kommentar: Händer och fötter blir som nya. Lena och uppfriskade.

Good Morning Skin - Serum
Kommentar: Jag älskar verkligen det här serumet! Huden vaknar till liv och fylls av lyster + att huden blir härligt sammetslen.




Fika paus?

Gevalias Brygg Kaffe som jag fått av Niklas. Tack Tack!

och

En hink med Maltesers, som jag tidigare tyckte var väldigt gott, men har nu fått avsmak för av någon konstig anledning....

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh værsta grejerna syrran!! :D Fan vad kul! Jag ær i ett stadium att jag aldrig tror att jag kommer kænna mig fræsch och snygg igen. Det blir nog så efter en månad i en bil.. Så idag førsøkte jag verkligen genom att sminka mig ordentligt dra på en kjol och ett linne.. så mærker jag nær jag satt mig i bilen att det ær fetaste hålet i strumpbyxorna på høger ankel.. skitkul.

2008-09-28 @ 18:36:39
Postat av: emma

hörde ryktesvägen att du haft "värsta näven maltesers på glassen, säkert 30st!! ;)

känner mig lite lurad när du säger att du tröttnat! :O

2008-09-29 @ 18:21:01
Postat av: Helena

Men det var ju efter den näven jag kände att jag aldrig mer skulle äta det..typ..haha =)

2008-09-30 @ 17:40:54
Postat av: Angelica

Värst vad du kan med produkter å dylikt då :P

Testa decleors kropps produkter UNDERBARA och md formulations ansiktsprodukter, för bra för att vara sant. Sen det totalt oslagbara någonsin ID bare minerals foundation.

2008-10-13 @ 19:36:15
URL: http://angeliicaa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0