Och så vare måndag.

Jag hatar måndagar precis som alla andra, men på något sätt vill jag verkligen lära mig att uppskatta måndagarna, för det är ju egentligen en nice dag lixom. Tänk dig:

Måndagar är första dagen på veckan - den blir alltså lite som en nystart, glöm helgens/förra veckans frossande och börja på en ny kula, gå och träna och känn dig hälsosam. Den är bra.

Måndagar är även dan då det är okej att börja planera kommande helg, som sagt ny vecka, ny helg att planera.

Måndagar är en utmärkt dag att hitta på något roligt efter jobbet, jamenar ingen har förväntningar på måndagar så typ allt som man kan komma på att göra blir lite extra kul...

Varför inte gå på bio? Har man rabattkort är det ju halvapriset och det tycker vi ju om!

Hela den här måndagsgrejen är för att jag är trött på att varje måndag läsa i alla bloggar jag läser (och det är rätt många..ehh) att måndagen suger och den är så hemsk och hej och hå. GÖR NÅTT ÅT DET OCH SLUTA KLAGA!!!

Nu ska jag dricka kaffe och mysa med tända ljus på min underbara måndag, för att sedan ta en promenad ut till stenhagen och jobba några timmar. Fan va kul det ska bli och om man har lite extra tur kommer Björn förbi och ger mig en puss.

Njut av dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0