Löningshelg.

Ja då var jobb veckan över och en ledig söndag, måndag och tisdag väntar. Härligt! Och mycket kul väntar de dagarna. Det här är nog dessutom den första löningshelgen sen jag och Björn blev vi som vi faktiskt kommer vara hemma och mysa istället för att gå ut med våra vänner. Det ni! Nykära och allt. Vem sa toffel? Tyst!! ;)

Har vart en bra vecka med jobb, kärlek, lite vänner, träning och matlådor! (matlåda två dagar iaf ;). ) Och snart börjar oktober, då är kärleksmånaden över och vi går in på fas två kärlek kryddat med deff, låter det bra? det tycker ja minsann!















Jag har ingen som helst aning om hur jag gjorde så texten blev sådär, men nu är den sådan iaf, och får så va.

När jag orkar, kanske imorgon ska jag kanske vara en "riktig" bloggare och knäppa kort på min arlanda shopping...


Nu ska jag läsa glamour och vänta in Björn, sen blir det fiiilm =)


Ha en trevlig helg! Puss


Kommentarer
Postat av: Lina

Alltså... no offense. men jag ær så jæææævla less på kærlek och pojkvænner! nær jag ær tillsammans med någon så ska jag fan aldrig prata om det med någon annan æn honom.... ehe ;) puss

2008-09-27 @ 21:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0