Kärleksmånad som börjar i tårar.

Den här månaden kommer bli så bra, trots att jag sitter här och lipar. MEN det är för att Lina just åkt, jag dör. Jag saknar henne redan.....

Den här dagen började bra, trots att jag gick upp klockan sju imorse. Dock för en bra sak: För att äta hotellfrukost med min älskade syster =) Ville hinna göra nått med henne innan hon drar till norge, vilket var planerat att hon skulle göra på onsdag..MEN vem får ett meddelande vid 11 snåret när man står på donken för att jobba ett åpar timmar? JO JAG!

Från ICE Syster:
Jag åker Ikväll. Puss.

assåå hey, den var jag inte beredd på. Konstigt, overkligt. Hur ska jag klara mig utan henne i fyra månader???
Nu har hon åkt, och jag har gråtit, oj vad jag har lipat, som ett barn! Jag klarar ju inte sånt här, vill inte bli lämnad. Hon föröskte in i det sista få mig att slänga ner mitt pick och pack i en väska och åka med. Meen är för mycket här hemma som är viktigt för mig just nu. Man kan väl alltid komma efter om det är så antar ja...SAKNAR DIG REDAN MIN ÄNGEL!

Innan ikväll har det iaf vart en super mysig dag. Är ju faktiskt 1 september, vilket betyder kärleksmånad, som jag har längtat efter den här månaden. Så efter hotellfrukosten kom älsklings Björn och hämta mig och skjutsa mig till Stenhagen eftersom jag skulle jobba nåra timmar. Hann med att mysa lite, världens bästa mys! Sen jobba ja och Björn försvann för att sedan komma tillbaka 14 då jag sluta..då blev det lunch och sen åkte vi till Ikea..handla lite sängkläder och så =) Fräscht då.

Sen kolla vi lite på leklust och onoff, svängde förbi donken och köpte kaffe och åkte hem och hängde lite med Lina..Björn drog sen så jag och Lina fick lite kvalitetstid innan hon skulle åka. Då hände det, det som inte får hända just nu. Känns så jobbigt..blääää typiskt asså! Sen åkte Lina och nu sitter jag här. Ensam, ont och ensam.

Hmm. är en bra dag, en bra månad..men känner att visa detaljer förstör!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hinner typ inte læsa allt du har skrivit før vi letar lægenhet før fullt... saknar dig också snæckan! Allt ær lættare nær du ær med =) Ses snart! Så fort jag har fått lægenhet så får du komma hit før det ær en sån mysig stad! PUSS

2008-09-04 @ 10:17:28
Postat av: Lina

Klart du får komma hit sen =) nu har vi førhoppningsvis hittat boende iaf! HURRA! vi ska kanske bo tsmns med ett par skånska killar.. verkar astrevliga. Dom kom fram till oss på biblioteket. Vi stod verkligen fyra på rad och surfade efter boende i Trondheim. Dom har inget jobb men det får dom sækert snart.. skulle såklart vara mysigt att bo bara vi men det ær ju bra om det blir lite billigare. Andre messar och vill komma iaf=) blir så glad.. Och vadå "værldens bæsta mys"!?! vad hænde i bilen?! :D Ælskar dig! PUSS

2008-09-04 @ 13:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0