Jag har världens Bästa pojkvän!

Igår var ju som sagt en lite småjobbig dag. Men jag såg framemot att Björns bandy skulle vara slut och han skulle komma och mysa med mig en stund, för vem blir inte glad av en Björnkram lixom? Och visst kom han och inte bara han utan rosor och hallontryfflar med chokladöverdrag oxå..Hur söt är han inte? Jag är så kär i den där mannen så trots all
skit kan jag bara vara glad.






En del bedåras av silver, andra tjusas av guld.
Några vill samla pengar för själva samlandets skull.
Jag bryr mej inte om silver, jag tycker inte om guld,
och jag vill inte ha pengar blott for pengarnas skull.
Nej, du är det enda jag vill ha.

Ingen framgång i världen, ingen berömmelsens stund,
kunde skänka mej glädje som en kyss från din mun.
Alla skatter på jorden, om dom så låg i min hand,
skulle mista sitt värde utan dej i min famn.
För du är det enda jag vill ha.

Må jag alltid visa att jag älskar dej.
Må jag alltid vara där att hjälpa dej.
Må jag aldrig glömma vad du ger until mej.
Må jag aldrig glömma bort att säja dej
att du är det enda jag vill ha.


- Björn Afzelius

Kommentarer
Postat av: hanna

gud vilken gullig bild =)

2008-09-02 @ 22:32:20
URL: http://hannamargareta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0