Hej hotellfrukost!

Godmorgon!!

Har precis kommit hem från en super mysig hotellfrukost på first hotell linné med min älskling. Det satt fint såhär på morgon kvisten och en perfekt start att få lite kvalitetstid med världens finaste man, min man :)

Ska ju iväg på en 24timmars kryssning om några timmar och bli full som en kastrull ikväll. Taggat är vad det är! Så då är det ju viktigt med en ordentlig start och att en dos kärlek.Just nu står packning på schemat men jag har inegn aning om vad jag ska ha med mig, vilket gör mig lite smått stressad faktiskt..men får ta och styra upp ngt nu..hur svårt kan det va lixom?
 
Malin kommer strax förbi och ska hämta lite saker som jag köpte åt henne från tax-freen så ska styra lite kaffe nu så vi kan ta en snabb fika =) mysmys!!

Solen skiner på Dig idag!


Älskling njuter av sitt morgon kaffe.


Min goda frukost tallrik med sallad, tomat, keso, skinka, bacon och en marmelad macka. En liten shotsmootie skymtar i hörnet..Äppeljuice och kaffe. Gott vare!!


Nu: På med partyhatten sen kör vi!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0