God morgon!

Vilken knasig dag det blev igår..jobbade som en tok för att äntligen bli ledig.. Hängde lite med Björn och Adde på stan sen hem och vet ni sen sov jag, ända till 00.00 ungefär då jag vaknade och  ringde Hanna en sväng och sen sov jag igen till 07.30. Nu är jag pigg och glad! Har satt igång med allt som jag tänkt göra igår kväll, men jag är aningens mer effektiv nu, riktigt roligt. Det ni!

Ja nu ska jag fortsätta med mitt pillande, torkande, vikande och slängande....Senare ska jag träffa Sanna, fina grejer det! Ikväll blir det nog utgång =) Älskar lediga helger!

Kommentarer
Postat av: Lina

damn vad skønt det låter att sova.. vi sov ju i en sovsal inatt med ett par från Tjeckien och dom låg verkligen vakna och pratade sen klockan sex.. hualia. Men det var inte illa att sova i en sæng =) blev kompis med en man igår som satt och pratade med oss vid frukosten. Han trodde att det var min pojkvæn jag pratade med nær jag pratade med dig før att jag hade låtit så søøt =) gulligt va?! ser fram emot att du kommer hit till mig, Trondheim ær så fint. PUSS

2008-09-08 @ 10:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0