Du är mitt bränsle.

YES! Jag klarade ännu en jobbdag, nu är det bara imorgon kvar sen ledig helg (hoppar runt i glädjedans). Har haft en riktigt okej dag, trots att det är pain att gå upp 3, det är det! Jag ljuger verkligen inte när jag säger det. Man är så trött så det värker i hela kroppen och man mår illa...på det ska man stå med världens största smail och dra ut gondoler. Tufft jobb man har/hade har ett par veckor till..(glädjedans....)

Efter jobbet möte jag upp Björn och Daniel på stan och gick och åt lite indisk mat, jag var trött och klumpig och hällde typ maten på mig..så mycket jag det kan bli! Hej matskick...om det nu stavas så? Jag och kärlek titta in på musikbörsen och Björn spela lite..jag kunde gissa 1 låt av typ 100, jag är sämst! Men vet ni vad? Björn tycker om mig endå (slutade aldrig dansa,..)

Tog en promenix hem, gick förbi ica och köpte kladdkaka och äppeljuice och gick hem o myste och fika =)

Nu måste jag soova, galet. Jag är trött!

Fan vad lyckligt lottad man är! Jag har världens bästa familj, vänner och pojkvän.

Kommentarer
Postat av: Sanna

För att du är BÄST min älskling! Ses imorgon =)

2008-09-05 @ 09:19:41
URL: http://sannastrassel.blogg.se/
Postat av: Sofie

Provjobbade som loungevärdinna för dom som har massa respoäng, dom får typ extra service=) Fick jobbet så kommer jobba på timmar där i höst=) Åh, tjejen, va skönt för dig att du sa upp dig, duktig du är!Vad blir det nu i höst? Får ses snart! Ha de så bra gums! Puss o kram!

2008-09-05 @ 16:39:48
URL: http://mylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0