Dags för "middag".

Stter här redo med min "middag" = Nachotallrik (shame on me) och ska kolla på film. Ikväll blir det Fool´s gold med Matthew (coolt, samma namn som Hotan ;S )McConaughey och Kate Hudson (som förövrigt är bland de snyggaste människorna som finns!! så det här blir nog Bra!).

Gillar att jag kör på med mina och Linas film mys kvällar trots att hon är i norge, men är verkligen inte samma sak utan henne..min lilla fina syster!

Har haft en helt okej dag, trots att den slog rekord i tristess på jobbet, tur att jag iaf hade sällskap av först Matilda och sen Sanna så blev skönt snack blev det iaf och sånt gillar ju jag!

Jag gick och kolla ut saker jag vill köpa och det är ju fan inte lite, skulle falla på typ 4000 om jag fick allt jag ville ha och då är det med erbjudanden och rabatt..hahaha..sen när började jag använda ansiktsrengöring för 600kr flaskan?? Tyckte lixom att typ loreals för 65spänn var något att fundera över innan..haha..Nån som har lust att bidra med en slant?

Nu är det dags för filmen!



Kommentarer
Postat av: Sanna

Saknar och älskar dig vackra människa! Hoppas vi hittar tid snart! Puss

2008-09-17 @ 20:39:19
URL: http://sannastrassel.blogg.se/
Postat av: Lina

Jaha dom! Ja, verkligen.. dom borde typ va tsmns. læste en två-intervju med dom nånstans och dom har tydligen værsta syskonrelationen.. mysigt :) saknar också våra movienights sis! det tar vi igen nær jag kommer hem i vinterkylan! Kom på att det skulle vara jættemysigt att åka på någon resa nær jag kommer hem.. det enda som skulle vara mysigare ær att stanna hemma med dig typ och bara leva i værldens bæsta vardag :D PUSS LOVE

2008-09-19 @ 11:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0