13 September.

JA ÄNTLIGEN 13 SEPTEMBER!!
Som jag har längtat efter den här dagen, dagen då jag ska vara barnvakpt åt världens finaste lilla guldgosse och dessutom tillsammans med min stora kärlek. Kan det bli bättre? Nej jag tror inte det va.

Har städat och fixat nu igår och idag, så nu trivs jag att bo här igen, riktigt fint endå faktiskt..man får ju tänka på att den här lyan inte riktigt har alla förutsättningar för sig, men det funkar. Men den är bättre när Lina är här, gud så jag saknar henne. Igår var toppen på saknad hittills faktiskt, men det kommer nog bli värre... Men som sagt jag vet ju att hjon har det bra och nu kommer hon kanske hem en sväng i slutet av månaden och då ska vi hitta på något kul!!

Hanna ska på bröllop idag, i vanliga fall ahde jag vart avis, men inte nu när jag får ha william, ska bli så mys. Fast han kommer nog inte ihåg mig har ju inte hängt på ett tag nu och sen kommer han säkert bli ledsen när erik drar, så lite nervös är jag, men på ett bar sätt ;)

Ska åka hem till mormor och morfar och kolla på nyfödda små jackrussell valpar och äta middag, sen ska vi hem o sova och imorgon fyller William år, vilken ära att få ha ett födelsedags barn här, så nu måste jag ner på stan och köpa en present åt prinsen innan han kommer =)

Hoppas alla ni underbara får en trevlig helg, tycker om er!

Kommentarer
Postat av: Lina

Hallå sockersmulan! JAG SAKNAR DIG OCKSÅ. Och Hællkistg.2... damn, dær kænner man sig hemma! :) Det verkar som att vi kommer att åka hem førsta helgen i Oktober istællet.. før då kommer Helens Jonathan hem från lumpen øver helgen också. Fanken så kallt det ær att sova i bilen nu.. :( och så drømmer jag mardrømmar igen! Och ingen Helena att gå in och lipa lite hos... Men time goes by, ses snart :) PUSSAR

2008-09-14 @ 12:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0