Två systrar.

I helgen kom Lina hem på besök från norge, ren lycka!

Så hela fredags kvällen/natten städade jag här hemma, ville ju att hon skulle ha det rent o fint när hon kommer hem så låg i som ett djur och belöna mig med en låång dusch efter det sen kröp jag till sängs.. En Björn smaksatt med vodka citron kom och gjorde mig sällskap vid halvfem på morgonen, mysigt :)

På lördagen jobbade jag till 18.00 Lina kom till jobbet och käka, gud så hon åt! Hon måste sakna mcdonalds maten den stackarn..Efter att jag slutat åkte vi hem och duscha och öppna en flaska rödvin och myste. Gick en sväng till ica och köpte massa gott och snacka massa massa syskon snack, så skönt att ha henne hemma trots att det var alldeles för kort.. Vi skulle kolla på en film, men efter en kväll av städning, begränsad sömn, en heldag på jobbet och sen två glas vin på det fanns det inget att göra åt saken, jag somna helt enkelt...

...och vaknade på söndagmorgon vid kvart över sju. Hotellfrukost (min och Linas favorit.) stod på schemat och vid halv nio var vi på plats. Myste med långfrukost och gick inte därifrån förän strax efter 11..Regnet öste ner och Lina ville kolla om nån frisör var öppen. Jag hatar regn och börja typ gråta för att jag blev blöt. haha! Såklart var ingen frisör öppen så blev present shopping åt mormor istället som vi skulle åka till lite senare för att fira hennes födelsedag.. Blev en film, P.S I love you, en tröja från MQ och en Brolle Jr singel. Riktigt nöjd med min present åkte vi till mormor och hon verkade bli riktigt glad :) Resten av dagen åt vi i stort sett hela tiden. ´Åkte hem vid tio och Björn kom hit och hängde med mig och Lina sen tog vi en promenad i regnet ner till stationen för att vinka av Lina som åkte tillbaka till norge. Björn var gullig och bar Linas tunga väska hela vägen, kändes så himla bra att gå där i regnet med två av de allra viktigaste männsikorna i mitt liv och hålla dom båda i handen. Ni är underbara!!

Vinkade av min underbara syster och promenera sedan hemåt...

Lina. Jag saknar dig så det gör ont och ögona fylls av tårar när jag tänker på det. Det finns ingen bättre syster än dig. Är jätte tomt här hemma utan dig...Jag längtar tills du kommer hem på riktigt! JAG ÄLSKAR DIG!

Det var min helg det, en riktigt jäkla bra helg!

Kommentarer
Postat av: Lina

Det gør jag med! står just nu på biblioteket och letar boende før fullt... øppnade mitt norksa bankkonto igår, hurra hurra! Varje gång jag saknar dig extremt mycket så tar jag en Geisha... Det har blivit en del men jag førsøker bita ihop :) Ælskar dig! Du ær bæst! PUSS PUSS

2008-10-08 @ 12:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0