Solen skiner himlen är blå...

...vad det är skönt att leva då!!!

Vilken härlig dag hörni, vaknade upp lite smått imorse när Björn gick upp för att gå till jobbet, för att sedan somna om en stund. Gick upp vid halv tio sen blev det morgonpromenad till jobbet i det härliga vädret, så himla skönt!

Jobbade hela tre timmar sen traska jag hemåt igen för att äta lite soppa och makrillmacka, samt kolla på alla andra avenyn avsnitt jag inte hann se på igår ;) Jag vet att det är nördigt men jag och andra avenyn har något speciellt ihop.

Nu ska jag svarva om till träningskläder och möta upp Hanna för att köra ett pulsmedel pass på friskis :) Kommer sitta fint det =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0