SegaHelena

Trött! Ville verkligen inte gå upp imorse, ville bara ligga kvar med en (Björn)arm runt mig och sova bort denna regniga dag. Men icke, blev bussen ut till Stenhagen för några timmars "hårt" arbetande. Riktigt seg dag, var nog fler än jag som ville ligga kvar i sängen och faktiskt gjorde det, eftersom det var så ont med gäster...

Dona med lite specialer, saknar sånt. Putsade M:et i kassalinjen, skura väggar, barnstolar, putsa allt med stålglans osv, det var mysigt.

Belönande mig sen med en cheese, en liten pommes OCH en morotskaka, ja ni hör rätt. Gott som fan vare!

Nu har jag kollat lite internet shopping, kliar i fingarna, vill ju bara klicka hem saker. Men borde kanske inte, eller joo, men inte...får se. jag vill!

Något jag mer vill är att mitt rum ska bli städat, Björn borde göra det, är säker på att det är han som stökat till såhär, förr var det Hanna som alltid kom o sabba o stöka ner, men nu kommer hon ju aldrig och leker längre :( Så det måste vara Björn! Jag? nääe inte då. jag är pedant!.....

Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0