Morgonpromenad+soluppgång+Björns födelsedag = Underbar dag!

Godmorgon!

Hoppas Du sovit gott, det har inte jag. Måste nog sluta dricka kaffe precis innan jag ska gå och lägga mig. Tror inte det funkar längre...

Klockan sju ringde klockan och jag skutta upp ur sängen på med tröja, jacka, mössa, mp3 och gå skor, för att ta varvet runt uppsala högar. Vilket väder det var hörni, helt fantastiskt, dimman låg längs baken, gräset var grönt, träden i alla dessa vackra färger mot en klarblåhimmel och samtidigt stiger solen upp..vackert!





Idag är ju som sagt Björns födelsedag. Kul, känns typ mer roligt med hans födelsedag än vad mian egna brukar kännas, kanske för att vi ska göra så mycket roligt idag :) Längtar tills klockan elva när jag äntligen ska få ge honom hans present, det han allra helst vill ha..en kyss ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0