Mitt första yoga pass.

Härligt det är med såna här fina höstdagar som det har vart idag, tycker ni inte? Promenera till jobbet idag igen i solskenet för att sedan jobba hela dagen lång. Trevlig dag, lite för lugnt för min smak, men det funka fint ändå.

Mötte upp Hanna hemma hos mig för att snacka lite skit och sedan hets gå till friskis. Hanna säger att jag är precis lika dålig som Björn på att passa tider, men det är fan inte sant! Vi va där 4minuter innan passet börja. I tid alltså!

Sen blev det en timme yoga, intressant. Har aldrig tränat det förut, kände riktigt hur min andnings blev bra, hur svaslappnad jag blev, hur mina muskler blev starka och hur smidig jag blev...ge mig några månader sen kommer jag vara en yoga expert :)

Tog en fika på McDonalds råbyleden på vägen hem. Juice till Hanna och kaffe till mig, som vanligt alltså.

Nu är jag hemma och Hanna har cyklat hem. Jag längtar tills imorgon, gud så jag längtar!

Du & Jag älskling. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0