Livet i Hedemora.

Livet här är slappt. Sitter här i mjukisbyxor, världens största tröja som jag lånat av mamma, osminkad och me en knut på skallen (vad annars?). Har precis kommit tillbaka hem, har vart med mamma på valpkurs med lille Malte och sen så var vi och handlade lite.

Köpt jätte god mat som vi ska äta sen, efterätt och godis.. gott :) Mamma köpte lite tidningar till mig oxå som jag kan roa mig med, tänkte ta ett långt bad lite senare.. skönt!!

Näe ni, nu ska jag mysa med hundvalparna, finns en hel flock här, underbart söta!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hjälp vad Malte kommer vara stor när jag kommer hem kom jag på nu :O det blir skoj! glömde säga till dig att jag har sett PS I love You nu! du har rätt.. jag höll på att dö. Ska flytta till Irland och gifta mig med Gerry.. för jävla snygg! han den andra är LIK en annan skådis.. tror vi tänker på samma. ska ta reda på vem det är sen :) YOU make me feel so good syrran! Love you big time! och njut av the hedemora pleasures nu... ;) puss puss

2008-10-26 @ 19:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0