Kryssning va det.


Kan börja med att säga att jag skrev det här inlägget i tisdags när jag kom hem. Men min blogg ville inte riktigt som jag ville..men nu publiceras det hur som helst...



Taggade jävlar.

Så då var man hemma igen efter 24timmars fullrulle på partybåten. Lite blekare, lite slitnare, lite tröttare och lite mer illa... men med ett uppfyllt spritföråd, nya örhängen, choklad och ett glatt humör. :)

Gårdagen var kanon kul, så fort vi kom på båten gick vi och dumpade packningen i våra hyttar för att sedan gå och dricka lite öl och snacka skit nån timme tills tax-free shoppen öppnade. Efter vi avnjutit ett par öl, gick vi och handla lite förfest dricka, jag och sanna slog till på en halvliter sprit och ett sexpack smirnoff ice. När vi var färdighandlade bytte vi om till partystassen och begav oss sedan mot buffén.Jag älskar buffé, så jag åt tills jag dog, typ. Det var allt jag tycker om och lite till, åt en stor tallrik förätt med massa fisk och skaldjur, sen blev det en ännu större tallrik med olika varmrätter, för att sedan avssluta med en rågad tallrik med desserter. GOTT! Under måltiden slank väl en 4-5glas vin ner..så vi började bli lite runda om fötterna, speciellt Sanna som var riktigt taggad!

Vi drog tillbaks till våra hyttar och jag blanda varsin drink till mig och sanna (halva spritflaskan försvann..). Drinken var taggad och vi blev taggade så vi drog upp till kareoken för att göra våran dröm till verklighet. Egentligen fanns det ingen plats för oss att sjunga. Men vi är ju tjejer som vet hur vi får som vi vill, så helt plötsligt var vi först på tur och fick sen även avsluta..haha =) Ren lycka! Vi sjöng vill ha dig och sommaren i city. Det lät väl som väntat ungefär, men guud så kul vi hade! Under tiden slank ett antal drinkar ner, razzers, fisherman shots, mojitos och min traditionella razz + sprite....
 
Vilken kväll..men jag saknade Björn så mkt så jag avböjde en stund när de andra började hoppa omkring på dansgolvet för att ringa min baby...När jag kom tillbaka var såklart alla borta, sprang runt och leta överallt men fann ingen nånstans så bestämde mig för att dra tillbaka och äga dansgolvet och hänga med min nyfunna vän Dj Cesar.

Tillsist tröttande jag på att dansa med gamlingarna, det var kul men måste finnas någon hejd så gick ännu en gång för att leta efter alla, vet ni vad jag möts utav? Jo alla (förutom kalle o sanna som va på andra äventyr...) låg och SOV, PÅ EN KRYSSNING!! skämdes tills jag dog och vägrade gå och lägga mig så drog vidare ut på mingel. Träffa en snubbe i rökrummet som fråga vad det var för fel på mitt hår? Blev jag lite sur så jag gick! (han tyckte det vara konstigt att jag var svensk men brunhårig....)

Till thittar jag sanna och kalle som tydligen har letat efter mig i en timme, Sanna var helt säker på att jag blivit våldtagen, men tack och lov det hade jag ju inte! Så tillsammans slog vi oss ner och snacka skit, började känna oss så jävla hungriga så drog upp ännu ett deck där man kunde köpa nattmacka. suveränt! Mätta och belåtna kröp vi till sängs vid 5 halv 6 någon gång..Klockan halv 8 dör mitt huvud av ett frenetiskt bankande på min dör..såklart är de som gick och la sig alldeles för tidigt uppe och ska äta frukost buffé. Jag viölle ju inte vara den som var den så tog mitt dunkande huvud ner till buffén och drack mängder av apelsinjuice, så mycket annat gick faktiskt inte att få ner...

Sen gick vi och la oss igen och jag mös lite med Hanna som utnämnde mig till "Världens mysigaste att sova med!" Ingen dålig utmärkelse känner jag, Björn ska vara glad han som får sova med världens mysigaste när han vill!Senare blev det shopping och pizza. Sen bara det av hemåt i buss...spelade liote på en sån där automat oxå, gick ju sådär och hanna drog mig därifrån när jag skulle böeja använda kortet..ahha, nån gång måste man ju vinna?Nu var denna kryssning slut, men med mig hem har jag två biljetter för gratis kryssning för upp till 8pers, nån som är sugen? ;)




Taggade och påväg till buffén.


sanna och kalle.


Sanna och Jag vill sjunga nu...


...nöjda!


Min tax-free shopping.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0