Hej och hå.

Idag åt jag och Björn frukost hemma för första gången tillsammans, det är värt att skrivas.

Björn åt: En macka med cognac medwurst och protein drink grej.
Jag åt: Yoghurt med müsli och en macka med keso smaksatt av grillad paprika

Båda drack kaffe. Ja, bara så ni vet!

Sen åkte vi till jobbet, så vuxet. Tråkdag på jobbet, fett segt, men så mycket specialer som jag och Bellabanan gör hela dagarna kommer vår restaurang snart vara finast i världen, renast iaf...tog en promenix hem i solskenet, det var mysigt! Höstlöven blåste omkring runt än och solen värmde :)

Och vet ni? När jag kom hem möttes jag av ett paket från stylebystars.com, gud så trevligt. Så nu är jag en klänning rikare!






Nu ska jag sätta igång med storstädning här hemma och kvart i sex ska jag möta upp Hanna för ett styrkemedel pass på friskis :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

nämen har vi samma smak!=) Har oxå beställt en sån klänning..Hihi!

Va kul att du e lycklig me din björn=) Kramis tjejen!!

2008-10-23 @ 16:31:40
URL: http://mylouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0