Hanna är så JÄVLA SNYGG i sitt nya bruna hår!!!

Godmorgon!

Var ju och träna med Hanna igår som stylat om sig lite till brunett och inte vilken brunett som helst, nänä. Utan en med lugg oxå, hon ska då alltid vara värst den där Hanna. Galet snygg är hon iaf!

Har ätit världens godaste frukost nu, jag älskar frukost! Yoghurt med min egengjorda müsli, mums! Nu ska jag kila ner på stan en sväng innan jobbet, ska lösa in lite busskort jag hittat här hemma i röran och ladda på ett nytt. Börjar faktsikt bli för ruggigt för att gå nu och det är inte roliga telefonräkningar man får när man betalar bussen med mobilen. Så det är dags helt enkelt, för ett busskort!

Imorgon ska jag köra mitt första skift på ett halvår, typ exakt ett halvår.
Löningshelg+öppning och FAN VAD KUL det ska bli!

Kommentarer
Postat av: hanna

men helena.... hiihihiih

2008-10-24 @ 10:50:48
Postat av: Lina

fan syrran vilka hurtbullar ni ær dærhemma! :D jag har lyckats bra fram tills igår.. åt buffe på jobbet och drog några nattmackor i min ensamhet hemma sen.. och vad fin klænningen ær från stylebystars! fan vad skoj! :D saknar dig megasuper mycket <3 ælskar dig. puss

2008-10-24 @ 13:28:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0