Vitt,vitt..ja VITT!

Gud så mycket snö det är nu, verkligen jätte mycket. Känns som det kommer vara jobbigt att åka buss idag, att dom kommer vara sena och sånt menar jag då. Sånt är jobbigt. Håll tummarna för mig ;)

Hur som helst är jag lite sur idag. Har ringt nu, en himla massa ggr för att boka en tid för att ta ut min p-stav som gått ut. Men alltid dessa långa köer, eller så missar man precis att ringa på de 30minuter om dagen de har öppet för tidsbokning. Är det inte bra irriterande? Idag kom jag fram på de där 30minutrarna. YEES tänkte jag.. för att sedan få höra en snääsig tant att jag minsann inte skulle ringa till gynmottagningen för att boka sånt, det skulle jag ju fixa på familjerådgivningen. Så rabbla hon megafort ett telefon nummer och sa mellan 13-13.30. klick. typ. Tack för hjälpen!

Hur skulle jag kunna veta vart jag ska ringa, inte så att jag tagit ut nån stav tidigare! Senast jag fixa med den här jävla staven va på tiden man fick gå till ungdomshälsan och där fick man ju fan hjälp med allt. Under HELA öppettiden. Trots att ungdomshälsan inte heller va så himla bra men endå. Jag tycker iaf att dom är onödigt otrevliga!  

Önska mig bättre lycka nästa gång ;)

Fick en trevlig överraskning här på morgonen (inte bara otrevliga). Hade precis vaknat och satt och drog i sladden till datorn, så att den skulle räcka så jag kund eha datorn i sängen. Då när jag sitter här med tuttarna fria, kommer nån och pillar på min dör, blir såklart skit rädd och rycker upp täcket. Men vet ni vem som kom in? Jo Björn, han hade glömt sin väska när han åkte till jobbet imorse och jag vänta mig ju inte att nån skulle klampa in på mitt rum när han är o jobbar. Så vart jätte rädd som övergick till jätte glad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0