Vilken underbar dag!

Fan vilken mysig dag jag haft idag, måste börja se till så att alla dagar är såhär ju :) Började dagen med att vakna upp med min underbara karl :) Redan där blev den här dagen underbar!

Björn skulle jobba så han skjutsa hem mig på vägen, hann hem och chilla lite och se klart på gladiator. Fytusan vilken galet bra film det är. Fick rysningar flera gånger om och tårarna spruta!

Märtisen kom och hämta mig vid två tiden så åkte vi till ÖB och shoppa loss, ja köpte nödvändigheter. Var skit bra att hon skulle dit för jag är pank och hade inte råd att köpa nått nånannanstans..haha! Tog en sväng förbi mio oxå och hälsa på älskling och drog en mini varmchoklad. Därefter Team sportia, min hurtiga vän ska ju åka tjejvasan så längdskidor stod på shoppinglistan, annorlunda och roligt :)

Seeen ner på stan till linnécafét för kaffe och mys. Stina och Ida kom oxå och fika med oss, super mysigt! Vi planera våran london resa och bokade alla grejer vi ska på. Så jävla billigt det blev 1300/person och då är det bussar, museum, musikal, london eye....nice price helt enkelt! Nöjda och glada skjutsa Märta hem mig igen och nu sitter jag här. Ska strax diska och sen koka min 10kr tortellini som inhandlades idag, vilken jäkla lördags midda hörni!

Tänker vara skit töntig och ge er en outfit bild, nu när jag vart så hima seriös med bloggningen de senaste dagarna. Det ni!




Jag är även fullt medveten om att bildkvaliten är värdelös, men har man en värdelös kamera på mobilen så har man. Det duger åt er ;)


Kommentarer
Postat av: Elin

Youre gorgeous my friend, som alltid!:))

LillElin här, ja hitta precis hit!Jätte roligt!

Go on blogging!

2008-11-23 @ 13:16:05
Postat av: Lina

DU ÆR VÆRLDENS VACKRASTE TJEJ!!! Bildkvaliten førændrar ingenting. SAKNAR DIG.

2008-11-23 @ 14:20:07
Postat av: IDaaa

Heelllan ja gilla att du la upp bilden på degen outfit!!! =) varför inte, vadå töntigt kul ju att visa hur fin du va idag när du träffa oss! =) loondon snart kommer vi!! blir de mobil bloggning då eller??? =) hihi PUSSS

2008-11-23 @ 18:15:42
Postat av: Ulrika

Ahh vilket sot tjej!!! :D

2008-11-23 @ 20:47:08
Postat av: Sanna

Världens vackraste bloggerska iaf! Kickar Kenas ass emd hästlägder :D PUSS

(jaja jag vet att jag är värdelös ;))

2008-11-25 @ 17:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0