Vila i frid.





Igår var Madeleines begravning. Det var vackert. Massa rosa rosor överallt och kyrkan var överfull med familj, släkt, vänner, gamla arbetskamrater...Nästan alla hade något rosa på sig som de önskat i dödsannonsen. Fint, så mycket Madeleine!

Tårarna bara rinner, kan inte förstå att hon är borta. Men som de sa igår. Det är få människor som hinner leva ett så långt, varmt och roligt liv på så kort tid som Madeleine fick göra. Önskar bara att en sån livfull människa som älskade livet fick leva ett helt liv. Jag saknar dig Madeleine. Jag tänker på dig och din familj varje dag!

Men jag ser framför mig hur du går på en lång, alltid solig strand och där du är sådär härligt glad, positiv och frisk. 




Madeleine Bjuhr, ditt skratt lever föralltid kvar i mina minnen.


                                                     

Tack för att jag fick lära känna dig och skratta tillsammans med Dig.
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0