Torra händer.

Konstig rubrik fick det förra inlägget, kanske skulle valt typ "Igår hade jag en mysig kvall" eller nått. Vem bryr sig om rubriker? eh. alla! Rubriker är viktigt, men jag är sämst på att hitta på den rätta. Så nu vet ni det! Och den här är inte så mycket bättre. Den kom till för att mina händer, faktiskt är så jävla torra. Det blir dom när man jobbar på restaurang och tvättar händerna var 5e minut typ i detta svinkalla klimat. Insmörjning nästa...

Haft en nice dag idag. Halkade iväg till jobbet efter en god natt med massa sömn, så skönt att sova hos Björn, räcker ju lixom att gå upp 20minuter innan man börjar jobba. den är nice, riiiiktigt nice!

Gick rätt fort idag, sålde på rätt bra, schysst löne %, bra inventering och sen kom bellabanan. Bra dag!

Vid 15 blev det möte på landings, har fått ett nytt ansvarområde, arbetsmiljö. RIKTIGT KUL! Mycket roligt som kommer hända det här året, är så jävla förväntansfull. kul kul kul!

Halkade sen hem till skrubben. Och nu sitter jag här, med tvätt upp till örona, blir väl så när man kommer hit o dumpar saker i en veckas tid typ. Galet. Kanske borde fixa? men färga håret känns faktiskt mer lockande....




 eller   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0