Tiden går fort, för fört.

Ja då har halva hobbveckan gått och jag har knappt hunnit blinka känns det som. Har bara jobbat de här dagarna och träffat Björn som vart gullig och hämtat mig varje dag efter jobbet..Så skönt, känns absolut inte lika jobbigt att stänga när man vet att man får hoppa in i en varm bil med sin prins såfort man stängt dörren bakom sig :)

På kvällarna har det blivit te och film-mys, med massa godsaker, men igår bestämde vi oss för att bli lite nyttigare så då blev det fruktsallad!




Har vart mycket känslor den här veckan och jag har tänkt mycket på hur fort allt kan ta slut. Hur mycket bättre jag måste ta vara på tiden och träffa alla er underbara människor som betyder så himla mycket för mig!

Madde, jag tänker på dig och din familj varje dag. Du är den finaste ängel och jag saknar dig. Önskar att vi inte hade skjutit o skjutit på vår fika. Du var en oerhört vacker människa och du kommer alltid leva kvar i våra fina minnen utav dig!

Jag älskar er mina fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0