Ledig helg!

Så igår jobbade jag veckans sista stängning, en tung än! Men klarade av den galant för att sen mötas av en varm Björnfamn, kan det bli bättre? Åkte hem o skulle mysa med film, men när jag kom hem och slappna av kände jag hur hungrig jag va och konstaterade att jag inte ätit nått sen fyra på dan så då åkte vi till Max och åt..hihi. Testa deras fiskburgare, riktigt god faktiskt, ännu godare om man tagit bort all gurka och lagt dit en tomat, nästa gång kanske..

Sen åkte vi iaf hem och myste med muffins och cola till star wars, jag somna såklart och Björn me.. =)

Vakna upp vid 11 idag av att Stina ringde, blev lite frulle. Yoghurt och min egengjorda müsli såklart och en banan på det. Mötte upp Stina, Annika och Alex på stan o strosa lite sen blev det fika på café linné cheesecake och chai latte...mmmums!

Nu är jag hemma igen och har myst lite med Björn sen duschat och sminkat mig och nu styr jag ihop lite mat..sen blir det mys hos Stina med lite dricka. Fattig som man är kanske det inte bli någon utgång. Min "dagsbudget" gick ju trots allt åt till fika....

Men partyhumöret ska jag klä på mig nu! Ja nu va det på ;)

Puss på er underbara!

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej gumman!

Nu har jag oxa hittat hit bade till din blogg och till min egen, haha...vilken fin sida du har :D Hoppas allt ar bra med dig! Kraaaaam!!

2008-11-18 @ 12:20:41
URL: http://tosenborell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0