Igår var en mysig kväll.

Hade värsta myskvällen igår. Björn hade lagat en hejdundrans middag åt oss, med förrätt, varmrätt och efterrätt, mums! Han är duktig min Björn, på det mesta faktiskt. Men att han är duktig på att laga mat, det gillar ja. För som ni vet gillar jag att äta ;) hihi..men sen, den dagen vi bor ihop (snart hoppas ja!!) får han nog bara laga mat en gång i veckan. Annars kommer jag inte bara vara lite sött mullig utan fet och så långt vill ja inte gå ;)

Efter maten så fick jag massage, ni hör ju? Jag har världens bästa! Och det var så skönt så jag somna..haha. Schysst va? Men det är väl ett bar tecken? Blev ju så avslappnad så det bara inte gick att vara vaken. Det var underbart i alla fall.

Tack älskling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0