Igår var en kämpig dag.

Igår var en rätt jobbig men rolig dag. Sov hos baby så han gick upp och laga lunch åt mig innan vi båkte till jobbet (Jag åkte för Björn skjutsa mig, så snäll!!). Han gjorde super god kycklinggryta typ och ris, så gott. Vi kommer laga så himla god mat jäämt när vi bor ihop, sådeså.

Jag har haft matlåta med mig i tredagar nu, och nu håller jag på och laga en igen, jag är så himla bra, tralallaaa =)

Hur som helst var det slitigt igår, sprang som en galning fram och tillbaka i 6 timmar i sträck. För att jag tajtat i schemat och våran nattstädare är sjuk. Men klar till tio var jag endå. Sålde på bra, vilket var riktigt kul. Gillar tempot.

Och mina medarbetare var så söta återigen "Du är ju proffset ju" sa Håkan och "Vilket tempo det är på dina skift" sa Natalie. Gullungar, dom har kommit på hur dom ska hålla mitt humör uppe ;)

Nu ska jag slänga på mig lite kläder för jag ska möta upp Hanna för en fika/tidig lunch innan jag börjar jobba klockan ett.

Dagen + : Att jag ska få träffa Hanna såklart!!
Dagens - : Att jag inte lyckades vakna och väcka Björn imorse, riktigt dåligt gjort!




Kommentarer
Postat av: hanna

PRETTY PICTURE!!

2008-11-27 @ 20:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0