God morgon!

Fast min är inte så himla god måste jag säga. Vill bara ta ut den här p-staven, men alla andra överallt vill tydligen oxå göra saker på vådcentralerna (orkade inte me akis mer). Så först har jag ringt till svartbäckensvårdcentral i 45minuter tills deras telefontid tog slut, utan varken svar eller bli satt på kö. Då började jag ringa till samariterhemmet istället som hade längre telefontid och ringde dit i en halvtimme innan jag kom fram och fick då svaret: "Vi har ingen som kan ta ut p-stavar här, du får ringa till svartbäckens vårdcentral" GAH!!

Snart drar jag ut skiten själv!

Kul för er att höra om min stav, men just nu gör den bara livet surt för mig. Tre år gick för fort. Ska klä på mig nu och packa väskan. Nu ska jag omvandla den här skitdagen till en toppendag. Önska mig lycka till!

Dagens + : Jag har matlåda till jobbet idag :)
Dagens - : Ni kan ju gissa.


Sötis Sanna var in och hälsa på mig på jobbet igår, då blev jag glad =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0