Drama.

Man går här i godan ro och tror att allting är lugn och ro. Tvinga upp älskling tidigt imorse fick han åka med mig till jobbet och hjälpa mig inventera, vilken guldgosse han är va, min Björn! Åt lite frukost tillsammans innan Björn drog o gymma innan jobbet. Duktigast!

Jobbat hela dagen lång. Rätt lugnt och tiden gick fort. Ute blåste storm med snö/regn blask äckel. Hatar det här vädret!

Kommer hem tar en lååång dusch jätte jätte varm. 

Pratar med Märta och bokar boende till våran london tripp 1-4 december. Mycket som ska bokas och fixas, blir massa mys, shopping, sevärdheter, musical, ja en hel del tänkte vi klämma in på våra fyra dagar. Men nu är iaf resa och boende styrt. Men först satte Märta mitt hjärta i halsen med lite missförstånd gällande bokningen..haha Märta trodde hon betalat 2100 och att vi skulle betala 1700 på plats sen alltså dubbelt så dyrt mot va vi trodde det kosta. men egentligen hade hon betalt 210kr och att vi ska betala resten på plats..hahaha. så det kan gå, nu är det uppstyrt poch rätt iaf så man kan andas ut :)

Björn ringde nyss, mycket skit som hänt de senaste dagarna:
Lastbil som kört omkull på motorvägen till sthlm
Bombhot i kvarnen igår och idag vart svava och forum bombhotat och nån bank, kommer inte ihåg vilken blev det försök (vet inte om d ekom åt nånting) till rån på.

Galet man tror inte att så mycket som hänt runtomkring än den senaste tiden ska hända i ens omgivning.

Apropå något helt annat är jag sjukt hungrig så jag borde gå och handla nu..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0