Dags för London.

Jag och min framförhållning är helt katastrof. Här sitter jag och ska åka om ca en och en halvtimme. Jag har fortfarande inte packat, jag har inte duschat och framförallt jag har inte sovit. taggat. Men har mest tagit det lugnt idag och myst med Björn så är inte så trött och jag kan ju kanske ta en tuppis i bilen påväg till skavsta. Snart är vi där.

Ska bli så jäkla roligt, emn jag kommer sakna min Björtis såklart.

Nu ska jag hoppa in i duschen, förvänta er inget nytt här förän fredag kväll.

häääejraahääaeeejraa.

Kommentarer
Postat av: Sofie

ha så kul nu tjejen!! unna dig massa lyx o shopping!! Pussokram!

2008-12-01 @ 12:22:29
Postat av: Linaaaaa

Gud så kuuul!! Det hær æru så værd syrran =) vi ses på torsdag natt. VÆCK MIG NÆR DU KOMMIT HEM!!! Kyss og klem!

2008-12-02 @ 21:50:49
Postat av: ulrika

Ha det suuuper kul i London gumman!

Jag kommer foresten hem i Januari, maste traffas da..ar antagligen hemma over din fodelsedag! :)

Kram!

2008-12-05 @ 17:17:53
Postat av: IDAAAAAAAAA

I'm still waiting... update me about london love!

=)

2008-12-09 @ 11:54:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0