Äntligen FREDAG!

God morgon!

Fyfan, jag skrev att det var en kämpig dag i förrgår i går. Men det var inget jämfört med igår. Asså oh my. Slit, kändes som en mardröm. Men jag fixa det, så lite starkare idag, lite bättre. Sista stängningen nu, sen ledig helg och sen på måndag så åker jag Märta och Ida till LONDON..weei!! Kommer hem på torsdag natt och när man kommer hem till sin stuga så är LINA hemma. Kul kul kul! Längtar så efter min sötasysteryster. Mindre kul är att jag jobbar varje dag hon är hemma pga min londontripp, men man kan ju inte få allt. Mindre sömn och mera syster, javisst. Så blir det!!

Nu ska jag göra matlåda, en hel arbetsvecka nu, jag är så jävla bra!!

Dagens + : Det är freeedag!
Dagens - : Den här dagen har inget minus!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

höredudru ta o läs din mail!! fan går ju inte o fa tag på dig kvinna

2008-11-28 @ 15:56:09
Postat av: Anonym

postat av ankan förresten

2008-11-28 @ 15:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0