Vad är det för dag?

Helt lost jag är, blir väl så av att va ledig och inte ha några direkta tider att ha koll på, kan bara ta dagen som den kommer. Men visst är det torsdag idag? Det känns verkligen som en torsdag i alla fall, för jag är på bra humör och allt känns förjävla bra helt enkelt, det måste vara torsdag ;)

Segade typ hela dagen igår förutom en 2timmars promenad, vilket var för jävla skönt. Gillar att gå och jag gillar att tänka, det är en bra kombination. För visst har ni tänkt på det? Att det är mycket lättare att prata när man går, att ideér och samtalsämnen bara flyter på. Att gå är bra!

Så idag har jag vart ute och gått, förvånade? ;) Var så mysigt så och efter det dusch och frulle, bättre start på dagen är nog omöjligt att få. Nu ska jag plocka lite här, kanske rensa garderoben?!

puss.

image60


Kommentarer
Postat av: hanna

åh bilden brings me right back to mammado!

2008-05-15 @ 20:56:11
URL: http://hannamargareta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0