Städa?

haha...måste sluta säga att jag ska göra massa vettigt för då gör ajg det absolut inte..besöket på Stenhagen blev längre än väntat, skönt att va åskådare men saknar det endå...efter en vecka..gaaalet :)

Promenera iaf hem oxå och väl hemma gjorde jag kycklingsallad och myste på Linas uteplats efter det knalla jag över till Stinkan och var hundvakt med henne till vääärldens sötaste lilla valp. Helt underbar, Milo hette han, sötast helt klart!

Nu är det sängdags imorgon väntar ju en ny dag och jag hoppas på solsken !!


Kommentarer
Postat av: Idaaa

HAllååå? jag vet inte hur jag ska kunna å tag på dig, jag messade 2 av dina förra nummer idag, men icke! du kanke kan ringa mig? jag saknar difg!!!!

2008-05-06 @ 14:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0