Sol och det gillar vi!

Fan vad torsdagar är bra dagar, känner alltid att allt är mycket lättare att göra på torsdagar, dessutom är det nära till helgen, fast att det på torsdagar redan känns som helg..Så när solen dessutom skiner på en av mina favorit dagar då blir den lixom ännu lite bättre...

 på denna braiga torsdag var jag faktiskt uppe med tuppen, nästan, var tidigt för att vara jag med tanke på att jag faktiskt inte behöver gå upp i ottan, 08.00 ringde mobilen och då gick jag upp, notera att jag gick upp första gången alarmet ringde, tyckte jag va riktigt duktigt!!

Sedan har jag sorterat tvätt, tvättat, plockat upp skräp, vikt tvätt, plockat undan allt som jag bara slänger omkring mig annars, vädrat täcken och kuddar och bäddat rent, fan va duktig jag är!

Nu är det dags för en promenad till ica och inhandla frukost, tänkte faktiskt hoppa över min morgonpromenad idag, gick så jävla mycket igår, kanske blir en ikväll istället om jag orkar...

Och vet ni vad? sen ska jag njuta i solen hela dagen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0