Separationsångest!

Jag har tyckt att det var lite konstigt att jag inte känt såhär förän nu, men just nu sitter jag här, har ont överallt och halsen svider och det kliar i fingrarna...jag vill jobba på mcdonalds!!! asså NEJ, nu menar jag inte att jag vill tillbaka fast jag just sa det utan snarare att jag bara vill va där, pilla lite, steka lite, följa upp lite, skoja o skratta lite o kramas, sådär kärleksfullt som det lixom är ibland.

Lite roligt att nu när man tänker på det i efterhand så är dom där jobbiga dagarna helt som bortblåsta, då är det bara det bra, roliga, motiverande som pluppar upp i skallen, då är det på gott och ont jag pratar med syrran och Hanna every dag och de tar ner mig på jorden och, nej det är inte alltid bra..men sen kommer de dagarana när allt är sådär as-toppen-kanon-jätte-kul och då undrar jag, varför är inte jag där? varför är inte jag me?

Fast jag vet ju precis varför jag inte är det. jag tror faktiskt jag gjort mitt, det gör lite ont men det finns andra som kommer ta min plats och jag kommer glömmas bort, som alla andra. Trist men sant.

Men just nu saknar jag det bara, jätte mycket..och det tänkte jag göra en stund till. Men bara idag.


Kommentarer
Postat av: hanna

fint inlägg =)

2008-05-12 @ 20:33:43
URL: http://hannamargareta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0