Så var det måndag.

Den här veckan har vart jätte omtumlande, fylla på fylla, bråk och skratt, tankar som fört en långt långt bort och vänner som hållt en kvar i nuet, ja jätte konstig vecka helt enkelt.

Sen att valborg fick en att tappa bort dagarna helt o tro att det är måndag på en freda osv..gjorde ju inte saken bättre ;) Valborg var förövrihgt jäävligt lyckad, kanske min roligaste valborg hittills!! Bilder från detta kommer eventuellt upp senare :)

Nu ska jag sätta på mig mjukiskläder och snart kila iväg för att möta upp Hanna, ska ta en promenad ut till stenhagen, så ska vi dricka lite kaffe och snacka lite..myyys!! Sen ska hon jobba..moahaha..och jag ska iof hem o städa och göra välbehövda saker..

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0