Normalt att drömma om lik?

Har haft jätte konstiga drömmar inatt. Det var om lik och ett par som rymde, som jag jagade för att kunna hjälpa men så ramlar killen ner för en säng?! och dör !!! Så sen ska jag ringa ambulansen men kan inte ringa för jag har pratat med Hanna i telefon och hon lägger inte på luren så jag kommer bara till henne..jätte skumt va det..och ännu mer konstigt blev det för när ambulansen skulle komma hittar vi ännu en död människa som är frusen, så vi micrar?!! honom/henne..helt sjukt, är det okej att drömma såna här sjuka drömmar?

Men den va endå inte läskig, blev nästan lite irriterad när jag vaknade av ett meddelande från Emilia. Men bara en kort stund, sen blev jag bara glad =) fast hade velat se hur det gick med människan vi micra, och kanske vad de råkat ut för? fast då hade det nog blivit läskigt...

Ingen sol idag heller, trots att jag bad en bön, vilket jag iof inte alls gjorde men jag önskade, men min önskingar går aldrig in, det blir alltid tvärtemot så kanske ska önska regn tills imorrn? kan ju vara en idé...

Nu ska jag ut och gå ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0