När nervositeten lagt sig.

Juste sa ju att jag skulle berätta varför gårdagens morgonstund va så vidirig. Största anledningen till det var dålig sömn pga. helt sjuklig nervositet! Jag va jätte nervös inför en intervju jag hade igår klockan 13.00, men så här i efterhand kan jag ju säga att det var helt onödigt, gick kanon bra!

Så nu börjar jag jobba igen i mitten av juni, så nu kan ni sluta va bittra för att jag bara är ledig och har det bra ;)
 Och det kan jag inte tacka någon mer än min underbara Stina för, tack gumman min!!

image59
Stina den fina en aningens full på valborg ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

GRATTIS TILL JOBBET! SÅ HIMLA BRA:) älsakr dig gumman, puss Ida

2008-05-14 @ 23:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0